Артрит колінного суглоба Народна медицина – Лікування народними засобами і методами, рецепти від хвороб і болю

Артрит колінного суглоба

Хочу поділитися з читачами рецептом, який отримав від одного доброго людини. Сподіваюся, цей рецепт від артриту буде доступний тим, хто живе в сільській місцевості …

Мені 62 роки. Двадцять років тому в червні ми з компанією вирушили на озеро Пустинне рибалити. Це більше десяти кілометрів шляху пішки по болотах. День був жаркий, одяглисями легко, на ноги я надів короткі гумові чоботи з бавовняними шкарпетками. Дійшли до хатинки і стали ночувати. Вранці прокинулися і виявили, що за ніч випало десять сантиметрів снігу. Рибалили цілий день, а ввечері вирушили додому.

Пройшов я п’ять кілометрів, а у мене права нога перестала згинатися. З великим трудом дійшли до пароплава, а там ще 2:00 їзди до будинку. Будинки переночував, на ранок вирушив на прийом до лікаря. Діагноз: «артрит колінного суглоба». Лікувався три тижні – поправився.

В липні місяці знову ми з компанією вирушили на риболовлю, на річку Цігві, це вісімнадцять кілометрів від села Лапомінка треба йти пішки по болотистій місцевості. На цей раз були надіті гумові чоботи з вовняними шкарпетками. До хатинки залишалося два кілометри, як у мене знову відмовила нога. Це відстань я йшов 2:00.

З нами був дід Зуєв. Він побачив, як я мучуся з хворою ногою, і сказав: «Завтра зранку підемо на риболовлю, я тебе вилікую».

Вранці прокинувся, нога не згинається, але треба йти на риболовлю. День був гарний, сонячний, близько 30 градусів тепла. Вийшли до річки, я дістав спінінг і став закидати блешню. Зловили першу щуку.

Дід, не зволікаючи, розрізав щуку, дістав її жовч і намазав мені коліно, потім перев’язав його ганчіркою. Через кілька хвилин я знову зловив щуку, знову дід Зуєв її жовчю намазав мені колінний суглоб. Через деякий час знову зловили щуку і намазали втретє коліно, дід поклав на нього ще лопух і зверху зав’язали ганчіркою.

З цією пов’язкою ходив цілий день. До полудня у мене нога стала згинатися, а до вечора відчував себе прекрасно. Усього ми зловили близько 30 щук, а ввечері поверталися додому за старою стежкою вісімнадцять кілометрів. Болі в ногах більше не відчував …

Минуло вже 20 років, і більше ніяких болів з моїми ногами не було. Щуча жовч розчиняє кістки риб та іншої живності (наприклад, жаб, яких щука пожирає). Ось чому її сила незрівнянна ні з якою іншою жовчю.

Обговорення «Артрит колінного суглоба»:

А у моєї матері (72 роки) артрит колінного сустава.Вот натрапив на цю статью.Скоро почнеться сезон риболовлі і відразу випробують цей метод.Буду використовувати жовч щуки і судака.О результатах зобов’язуюсь відписатися ….

Але в мене відмовляють обидві ноги (правда з несенням тяжкості, а й коліно дуже сильно турбує після травми

Якщо ви хочете отримувати повідомлення про нові відповіді на дану тему, писати коментарі від свого імені і не чекати поки їх перевірить адміністрація, переглядати сайт з меншою кількістю реклами і отримати додаткові можливості, зареєструйтесь.

Медичні статті пишуться лікарями і фахівцями зі стажем, або на підставі досліджень учених з різних країн та університетів. Тут ви можете знайти рецепти лікування різних хвороб, а так же порадитися в коментарях з іншими користувачами. Але пам’ятайте, що хворобу краще попередити, ніж її потім лікувати.